Παρασκευή, 19 04 2024

ΕΝΩΣΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ - ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ Γ. Σ. - ΕΚΛΟΓΕΣ

ΕΝΩΣΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ-ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ

ΟΔΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ 27  Τ.Κ. 11146
ΤΗΛ: 2102922698  &  2102926588
ΚΙΝ:  6972516660  &  6940718320

                                                            Γαλάτσι, 8 Οκτωβρίου 2016

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ – ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ

Σύμφωνα με το Καταστατικό της Ένωσης, καλούνται όλα τα μέλη της στην ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί στις 6 Νοεμβρίου 2016, ημέρα Κυριακή και ώρα 11.00 π.μ. στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Γαλατσίου «ΘΑΝΟΣ ΚΩΤΣΌΠΟΥΛΟΣ» στο ισόγειο του Δημαρχιακού Μεγάρου, προκειμένου να αποφασίσουν επί των κατωτέρω θεμάτων ημερήσιας διάταξης:

  1.  Εκλογή Προέδρου και Γραμματέα Γενικής Συνέλευσης
  2. Απολογισμός δράσης απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου
  3. Οικονομικός απολογισμός
  4. Έκθεση της Ελεγκτικής Επιτροπής
  5. Έγκριση του οικονομικού απολογισμού και των πεπραγμένων της απερχόμενης Διοίκησης
  6. Προτάσεις και τοποθετήσεις μελών
  7. Εκλογή εφορευτικής επιτροπής για την εκλογή νέου Δ.Σ. και Ελεγκτικής Επιτροπής
  8. Ψηφοφορία

Τα ταμειακά μη ενήμερα μέλη αλλά και φίλοι της Ένωσης που επιθυμούν να συμμετάσχουν με δικαίωμα εκλογής και ψήφου στην ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, πρέπει να ανανεώσουν τη συνδρομή τους και να εγγραφούν, αντίστοιχα.

Όσοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα, θα πρέπει το αργότερο τρεις ημέρες πριν από την ημέρα των αρχαιρεσιών (δηλ. μέχρι 3 Νοεμβρίου), να υποβάλλουν σχετική έγγραφη δήλωση υποψηφιότητας στη Γραμματεία της Ένωσης.

Προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων και παροχή σχετικών εξηγήσεων, αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

Η παρουσία όλων των μελών της Ένωσης είναι απαραίτητη.

                                                 Για το Δ.Σ

                  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                Σκύρλας Σπύρος                                      Φλώρος Χρήστος

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

ΕΝΩΣΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ-ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ

ΟΔΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ 27  Τ.Κ. 11146
ΤΗΛ: 2102922698  &  2102926588
ΚΙΝ:  6972516660  &  6940718320
            

 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  για το Χορευτικό μας

Η ΕΝΩΣΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ-ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ σας κάνει γνωστό πως οι εγγραφές  για το Χορευτικό της Τμήμα ξεκίνησαν. Γι’ αυτό καλεί  όλα τα μέλη και τους φίλους της που επιθυμούν,  να έρθουν και να εγγραφούν για τη νέα χορευτική χρονιά.

Μαζί με την πρόσκληση, θέλει να ευχαριστήσει τα μέλη και το δάσκαλο του περσινού χορευτικού της, για την μεγάλη τους προσφορά και την επάξια  εκπροσώπηση της ΕΝΩΣΗΣ, όταν και όπου χρειάστηκε.

Τα μαθήματα αρχίζουν  την Πέμπτη 6 Οκτώβρη 2016 και θα γίνονται στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Γαλατσίου στο Ισόγειο του Δημαρχείου, κάθε Πέμπτη στις 6.30-8.00 το απόγευμα.

Δάσκαλος θα είναι ο κ. Βένγκας Ερρίκος.

Πληροφορίες – εγγραφές στα τηλέφωνα της ΕΝΩΣΗΣ : 2102922698  &  2102926588
ΚΙΝ:  6972516660  &  6940718320
και στο ισόγειο του Δημαρχείου κατά τις ώρες των μαθημάτων.

                                                    Για το Δ.Σ. της Ένωσης

                            Ο Πρόεδρος                                        Ο Γενικός Γραμματέας

                        Σκύρλας Σπύρος                                        Φλώρος Χρήστος  

Η ΑΠΛΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ

H απλή τέχνη του φόνου.      Από τον ΣΤΑΘΗ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟ Την περασμένη Κυριακή διάβασα με καθυστέρηση το Γκιακ του Δημοσθένη Παπαμάρκου. Και καπάκι –επίσης καθυστερημένα– είδα το Act of Killing του Τζόσουα Οπενχάιμερ. Από άσχετες αφορμές και κουλτούρες, μιλούν, μεταξύ άλλων, για το ίδιο πράγμα: τη μέθη του θεσμισμένου φόνου. Και τον εθισμό του.   Το Γκιακ (που σημαίνει αίμα στα αρβανίτικα), τρίτο βιβλίο ενός σοβαρού, χαμηλόφωνου ανθρώπου, είναι κατά την προσωπική μου γνώμη το σημαντικότερο ελληνικό λογοτέχνημα των τελευταίων χρόνων. Δεν είμαι ειδήμων, ούτε έχω διαβάσει οτιδήποτε κυκλοφορεί, αλλά ούτε οι ειδήμονες έγραψαν κάτι ουσιώδες γι’ αυτό το βιβλίο που έχει κάνει 16 εκδόσεις από στόμα σε στόμα, χωρίς να κολακεύει το μικροαστικό γούστο της μικρής εποχής μας.   Είναι 8 σύντομα διηγήματα και μια παραλογή με άξονα Αρβανίτες από τα πέριξ της Λοκρίδας που πολέμησαν στον μικρασιατικό πόλεμο. Γραμμένα στο αρβανίτικο ιδίωμα, σε πρώτο πρόσωπο και όλα από άντρες, αδρά, λακωνικά και βαρύθυμα, ένα κέντημα μέτρου που ρεγουλάρει την ορμή του λόγου και τον κάνει να ηχεί σαν νερό που κυλάει ανάμεσα σε πέτρες, με μια σχεδόν θεατρική επισημότητα (σαν ο καθένας να στέκεται για λίγο στη σφενδόνη για να γυρέψει την κάθαρση μέσω της ομολογίας), δείχνουν πώς τα άγνωρα χωριατόπαιδα, στο πλαίσιο του «ιερού πολέμου», έκαναν σωρείες φόνων κι εγκλήματα αχρείαστα, που μετά ονομάστηκαν ηρωισμός, αλλά στη συνείδηση έμειναν ως ηδονική αποθηρίωση, μια γιορτή βίας και φόνου που το αίμα τη ζητάει ξανά.   Όταν, κάτω από τη σημαία μιας θρησκείας ή ενός έθνους, ο φόνος παύει να είναι το ύστατο ταμπού και γίνεται πολεμική αρετή, ο άνθρωπος περνάει το όριό του διά παντός, αποχαλινώνεται, χτυπάει τυφλά και δεν επιστρέφει ουσιαστικά ποτέ στην κοινωνία. Παύει να τον χορταίνει ο πολιτισμός. Το αίμα θέλει κι άλλο αίμα. Κι ο πόλεμος, όντως, αποδεικνύεται ο πατέρας όλων μας.   Ίδιας δύναμης και σοβαρότητας είναι το Act of killing (2012). To είδα στη λίστα του BBC με τις καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα – δεν λέω τίποτα καινούργιο, ναι, πρόκειται για αριστούργημα. Χωρίς καμία κορώνα, διδακτισμό ή αμφιταλάντευση, δείχνει την πεζότητα, σχεδόν τη γελοιότητα του Κακού, μέσα από τις σημερινές αφηγήσεις (πάλι σε πρώτο πρόσωπο) αρχηγών παραστρατιωτικών οργανώσεων που πρωτοστάτησαν στη δολοφονία τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου κομμουνιστών τα χρόνια 1965-66 στην Ινδονησία, προλειαίνοντας έτσι τον δρόμο για το διεφθαρμένο καθεστώς του Σουχάρτο.   Ο πρωταγωνιστής, ο Ανουάρ, ένας φιγουρατζής γκάνγκστερ («Γκάνγκστερ σημαίνει ελεύθερος άνθρωπος!» επαναλαμβάνει) που ξεκίνησε πουλώντας στη μαύρη αγορά εισιτήρια για χολιγουντιανά φιλμ και θεωρείται πια μορφή της παραστρατιωτικής ακροδεξιάς, μεταξύ αφέλειας και ζόφου αναπαριστά στην κάμερα το στυλ των 1.000 φόνων που διέπραξε (με σύρμα γύρω απ’ τον λαιμό οι περισσότεροι – «λερώνουν λιγότερο»), χορεύοντας τσα-τσα, κάνοντας νούμερα μιούζικαλ, επισκεπτόμενος συντρόφους εν όπλοις, που είναι σήμερα υπουργοί της κυβέρνησης και εκδότες των μεγαλύτερων εφημερίδων.    Δεν δείχνει να βασανίζεται ιδιαιτέρως από τις Ερινύες. Μόνο όταν υποδύεται το θύμα σε μια σκηνή του υποτιθέμενου action movie που γυρίζουν με θέμα την εποχή εκείνη (ένα ξέμπαρκο κιτσάτο παστίς που χρησιμοποιείται ως πρόσχημα από τον Οπενχάιμερ για να ξεκλειδώσει τον αμέριμνο φονιά), ο Ανουάρ αναρωτιέται φωναχτά αν είναι σαδιστής και πιθανολογεί ότι μάλλον τα εγκλήματά του δεν τον αφήνουν να κοιμηθεί καλά τα βράδια (αργότερα θα πει ότι τον καταδιώκουν τα ανοιχτά μάτια ενός συγκεκριμένου θύματος).   Το Γκιακ και το Act of Killing λένε κάτι γνωστό, ήδη από τις πρώτες Σταυροφορίες, τους φόνους των Ινδιάνων στην Αμερική, τις γενοκτονίες στην πρώην Γιουγκοσλαβία, και λοιπά και λοιπά: όταν, κάτω από τη σημαία μιας θρησκείας ή ενός έθνους, ο φόνος παύει να είναι το ύστατο ταμπού και γίνεται πολεμική αρετή, ο άνθρωπος περνάει το όριό του διά παντός, αποχαλινώνεται, χτυπάει τυφλά και δεν επιστρέφει ουσιαστικά ποτέ στην κοινωνία. Παύει να τον χορταίνει ο πολιτισμός. Το αίμα θέλει κι άλλο αίμα. Κι ο πόλεμος, όντως, αποδεικνύεται ο πατέρας όλων μας. Είτε θύτης είναι, είτε θύμα.   Υπάρχουν πολλά έργα τέχνης που μιλούν γι’ αυτόν το φοβερό διασκελισμό. Είναι όμως σπουδαίο ότι δύο νέοι άνθρωποι συνομιλούν ξανά γι’ αυτό, σαν να μη διέσχισαν μια γενιά αυτοαναφορικής σαχλαμάρας – τη γενιά τους. Πηγή:www.lifo.gr

Οι φίλοι που καλύτερα να μην έχεις

Η φιλία είναι ένα δώρο που χαρίζεται απλόχερα και εξ’ορισμού προϋποθέτει αμοιβαία κατανόηση, αγάπη, εμπιστοσύνη και ειλικρίνεια Οι πραγματικοί φίλοι είναι αυτοί που μας παρακινούν να εξελισσόμαστε, μας κάνουν να αναθεωρούμε τις απόψεις μας, τους ευγνωμονούμε γι αυτό, και ανυπομονούμε να τους το ανταποδώσουμε. Ανιδιοτελώς. Οι πραγματικοί φίλοι, δεν είναι τέλειοι, έχουν κι αυτοί ελαττώματα τα οποία αναγνωρίζουμε αλλά αγαπάμε. 
Από την πλευρά τους, αγαπάνε κι αυτοί τα δικά μας.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι φίλοι... 

παλιοί ή καινούριοι, οι οποίοι επαναλαμβάνουν συμπεριφορές που υποδηλώνουν πως δεν μπορούν να υποστηρίξουν έμπρακτα τον ορισμό της φιλίας. Αν αυτό γίνεται συχνά, τότε καλύτερα να μην περιμένεις πολλά από αυτούς ή αν χρειαστεί, να μην τους έχεις στη ζωή σου. Οι φίλοι αυτοί:

Νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα

Σου εξιστορούν μια κατάσταση περιμένοντας να τους ακούσεις προσεκτικά και να τους πεις τη γνώμη σου, όμως πάντα ξέρουν την απάντηση

. Και θεωρούν πως η δική τους απάντηση είναι σαφώς καλύτερη από τη δική σου. Καμιά φορά, μετατρέπουν την απάντησή σου σε δική τους. Στην ουσία, νομίζουν ότι δε χρειάζονται κανέναν και γι’ αυτό το λόγο δε χρειάζονται και φίλους, ακόμα κι αν αυτό δεν μπορούν να το παραδεχτούν ούτε στον ίδιο τους τον εαυτό. Δεν τους ικανοποιεί τίποτα από ότι τους δίνεις γιατί απλώς δεν μπορούν να το πάρουν. Όταν πια συνειδητοποιήσεις πως δεν μπορείς να κάνεις τίποτα που να τους είναι αρκετό, αρχίζουν να σε κουράζουν. Η φιλία αυτή τελικά γίνεται πολύ κουραστική.

Δε ζητάνε συγγνώμη

Δεν εννοώ τη λέξη αυτή κάθε αυτή, αλλά τις πράξεις που μπορεί να υποδηλώνουν κάποιου είδους μετάνοια. Σπάνια θα απολογηθούν για κάποιο ενδεχόμενο λάθος και θα προσπαθήσουν να αποδείξουν πως κακώς σε πείραξε κάτι σε αυτούς. Πολλές φορές, θα σου ζητήσουν να απολογηθείς κιόλας που τόλμησες να τους πεις ότι δεν έκαναν κάτι καλά στη φιλία σας. Μπορεί να παρατηρήσεις πως η συμπεριφορά τους αυτή δεν είναι μόνο προς εσένα, αλλά προς όλους όσοι τους περιβάλλουν. Ξεχνάνε ότι οι άνθρωποι δεν είναι αλάνθαστοι, όμως μπορεί να μην το ήξεραν ποτέ. Όταν πια αυτό θα γίνει αρκετές φορές, θα σταματήσεις να συζητάς κάτι που έγινε μεταξύ σας και προκάλεσε τη δυσαρέσκειά σου, γιατί ξέρεις πως θα καταλήξει. Με αυτόν τον τρόπο, σταματάει να υπάρχει ειλικρίνεια και εμπιστοσύνη, και η φιλία αυτή, αργά ή γρήγορα ξεθωριάζει.

Δεν έχουν χρόνο

Για τη διατήρηση και εξέλιξη οποιασδήποτε σχέσης, είναι απαραίτητο να αφιερωθεί ποιοτικός χρόνος. Όλοι έχουμε πολλές υποχρεώσεις που πρέπει να διεκπεραιωθούν ως το τέλος της ημέρας, όμως αν θέλουμε, μπορούμε να βρούμε έστω και μισή ώρα για να δούμε κάποιον που αγαπάμε. Υπάρχουν περίοδοι που μπορεί αυτό να γίνεται συχνότερα και άλλες που μπορεί να είναι τρομερά δύσκολο να βρεθεί ακόμα και ο ελάχιστος αυτός χρόνος. Όμως μετά από 2 μήνες, τι να πρωτοπεις; Αν εσύ είσαι πιο τυπικός, δεν είναι κακό να το συζητήσεις και έπειτα να δεις τι θα κάνεις. Αν οι προτεραιότητες του φίλου σου είναι τελείως διαφορετικές από τις δικές σου, η φιλία αυτή θα πάψει να είναι αμοιβαία.

Χρησιμοποιούν διακόπτη φιλίας “on-off”

Σε θυμούνται μόνο όταν δεν είναι σε σχέση, εξαφανίζονται όταν περνάνε καλά με άλλους, κλείνονται στο καβούκι τους όταν δεν έχουν όρεξη και επιστρέφουν σαν να μη συνέβη ποτέ τίποτα. Μετά θα εξαφανιστούν πάλι κ.ο.κ. Προφανώς και δε γίνεται να ρυθμίσεις τη συχνότητα της επικοινωνίας σου συμβιβαζόμενος με το διακόπτη που μόνο ο άλλος ανοιγοκλείνει, οπότε οι φίλοι αυτοί σταματούν να σε ενδιαφέρουν.

Έχουν πάντα περισσότερα προβλήματα από τα δικά σου

Η αλήθεια είναι πως όντως πάντα είχαν περισσότερα προβλήματα από εσένα. Με αυτούς τους φίλους δεν είχες ποτέ κοινά βιώματα. Έτσι, έχουν πάντα στο μυαλό τους πως είσαι εκεί γι’ αυτούς, ικανός να τους σταθείς. Η αντιμετώπιση που έχεις είναι σαν να μην πρέπει να σε απασχολούν και τόσο πολύ τα προβλήματά σου γιατί υπάρχουν πολύ χειρότερα (όπως τα δικά τους για παράδειγμα) και όταν έχεις πραγματικά ένα πρόβλημα που θες να μοιραστείς μαζί τους, συνήθως πέφτεις σε τοίχο. Σου μιλάνε για κάτι χειρότερο που έχει συμβεί σε αυτούς, προσπαθώντας στην ουσία να αποφύγουν τη συζήτηση για το δικό σου πρόβλημα. Είναι οι φίλοι οι κατατρεγμένοι από τη δυστυχία της ζωής, οι οποίοι ψάχνουν στηρίγματα που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τις αδυναμίες και τις άσχημες αναμνήσεις που έχουν για δικούς τους, προσωπικούς λόγους. Οι φίλοι αυτοί καλύτερα να μείνουν μακριά από εσένα.loren

Σε ζηλεύουν

Επειδή ακριβώς κανένας δεν είναι τέλειος, κατά καιρούς επιθυμούμε να αποκτήσουμε χαρακτηριστικά που δεν έχουμε. Όταν αγαπάμε κάποιον όμως, δεν είναι φυσιολογικό να τον ζηλεύουμε με την κακή έννοια της λέξης. Ο θαυμασμός είναι η σωστή λέξη για τον φίλο που αγαπάς. Τον θαυμάζεις επειδή έχει στοιχεία που δεν έχεις, επειδή είναι πιο όμορφος από εσένα, επειδή καταφέρνει να κάνει πιο δημιουργικά πράγματα. Τον θαυμάζεις όμως, τον επικροτείς γι αυτά, του τα λες, δεν τον ζηλεύεις. Είναι φίλος σου, πως γίνεται να ζηλέψεις το φίλο σου; Αν βρήκες μια καλή δουλειά, ή ερωτεύτηκες, ή αποφάσισες να κάνεις επιτέλους κάτι που σε πάει μπροστά και εισέπραξες δυσάρεστα συναισθήματα από τους φίλους σου, τότε μάλλον οι φίλοι αυτοί θα σαμποτάρουν τις κινήσεις σου και δε νομίζω πως χρειάζεσαι σαμποτέρ.

Σου λένε πως έχεις αλλάξει όταν δεν τους συμφέρει η αλλαγή αυτή

Η φιλία οφείλει να σε εξελίσσει σαν άνθρωπο. Οι προσδοκίες μας από τη ζωή την ίδια το κάνουν αυτό ούτως ή άλλως. Εννοείται πως αλλάζεις και εννοείται πως έχεις δικαίωμα να αλλάζεις γνώμη για οτιδήποτε θες. Όταν η αλλαγή αυτή δε συμφέρει κάποιους, ενώ εσύ ξέρεις πως είναι για το καλό σου, οι «φίλοι που καλύτερα να μην έχεις» θα σου πουν πως άλλαξες. Στην ουσία δε σε θέλουν αλλαγμένο και δε θα ασχοληθούν πολύ με την αλλαγή αυτή. Είναι πολύ εγωιστικό και χειριστικό κάποιος να σε αποτρέπει σχετικά με κάτι που αποφασίζεις να κάνεις, ενώ θα ήθελες την υποστήριξή του. Οι φίλοι αυτοί έχουν στο μυαλό τους μια άκαμπτη φιλία η οποία με τον έναν ή τον άλλον τρόπο εξασθενεί.

Σε θυμούνται μόνο όταν σε χρειάζονται

Τόσο κοινότυπο. Σε χρειάζονται για να τους δανείσεις κάτι, για να τους πας κάπου, για να έρθεις να τους κάνεις παρέα όταν θα έχουν κάποιο κενό, γιατί θα τους φανείς χρήσιμος στη ζωή τους. Από την άλλη, εννιά στις δέκα φορές δεν είναι διαθέσιμοι για σένα (θα πρέπει όμως να το ζητήσεις για να σιγουρευτείς γι αυτό). Δε θα μακρηγορήσω, οι φίλοι αυτοί δεν είναι φίλοι.toxic-friend

Δε γελάνε, σε κριτικάρουν με κάθε ευκαιρία

Οι πραγματικοί φίλοι γελάνε με τα ελαττώματά σου, σου υπενθυμίζουν τα δυνατά σου σημεία, κατανοούν τις αδυναμίες σου και σου προτείνουν –με τον τρόπο τους- τρόπους για να βελτιωθείς. Περνάτε καλές στιγμές μαζί, διασκεδάζετε, ξέρετε πολλά ο ένας για τον άλλον και παρόλα αυτά συνεχίζετε να συμπαθιέστε! Όταν όλοι φεύγουν, αυτοί έρχονται ακόμα πιο κοντά. Αντίθετα, οι φίλοι που περιμένουν πότε θα κάνεις λάθος για να πάρουν το ρόλο του δικαστή, οι φίλοι που δε σε έχουν δεχτεί όπως είσαι, δε διασκεδάζουν μαζί σου στις καλές και στις άσχημες στιγμές, δεν είναι για να μείνουν.

Κλείνοντας, θα ήθελα να σου πω ότι οι φίλοι που ήδη έχεις αποτελούν δικές σου επιλογές. Ωστόσο, οι άνθρωποι αλλάζουν και πολλές φορές σταματούν να θέλουν τα ίδια πράγματα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Σε περίπτωση που βλέπεις κάποιες από τις παραπάνω συμπεριφορές να επαναλαμβάνονται και σιγουρευτείς πως δεν είναι κάτι παροδικό, μάλλον η κοσμοθεωρία σου διαφέρει από αυτήν των φίλων που καλύτερα να μην έχεις. Μπορεί να ήταν πάντα έτσι ή μπορεί αυτό να συνέβη τώρα. Μπορείς να το συζητήσεις μαζί τους και ενδεχομένως να αλλάξει κάτι. Μπορείς ακόμα να τους βγάλεις από τη ζωή σου. Αν επιλέξεις το δεύτερο, θα εντυπωσιαστείς όταν νιώσεις πόσο λυτρωτικό ήταν τελικά αυτό. Εξάλλου, αργά ή γρήγορα, σταματούν να υπάρχουν στην καθημερινότητά μας οι άνθρωποι που δεν έπρεπε. Μπορείς ακόμα να κάνεις καινούριους φίλους! Φίλους πραγματικούς, αυτούς που θέλεις να έχεις.

«Φίλος είναι κάποιος που σου δίνει πλήρη ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου.»

Aπo: tromaktiko

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΩΣΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ-ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ

 

ΕΝΩΣΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ-ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ

ΟΔΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ 27  Τ.Κ. 11146
ΤΗΛ: 2102922698  &  2102926588
ΚΙΝ:  6972516660  &  6940718320

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η ΕΝΩΣΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ-ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ συμμετέχοντας στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου Γαλατσίου για το 2016

Σας προσκαλεί

το Σάββατο 10 Σεπτέμβρη και ώρα 8.30 το βράδυ, στο θέατρο του Άλσους Βείκου, στην παρουσίαση παραδοσιακών χορών της Ρούμελης από το χορευτικό της τμήμα.

Για το ΔΣ

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                      Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 Σκύρλας Σπύρος                                                       Φλώρος Χρήστος

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΚΛΕΤΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Κάλεσμα Γκλέτσου στους δημάρχους, για τα διόδια


Είναι καιρός αγαπητοί συνάδερφοι της Αυτοδιοίκησης όλης της χώρας να επανεξετάσουμε να συζητήσουμε να προτείνουμε απόψεις και ενδεχομένως λύσεις προς την κυβέρνηση και γενικότερα προς την Βουλή σχετικά με το θέμα των διοδίων. Είτε μας αφορά άμεσα επειδή έχουμε διόδια στου Δήμους μας είτε έμμεσα επειδή οι δημότες μας περνούν από τα διόδια είτε τέλος πάντων επειδή το κόστος στις μεταφορές λόγω διοδίων φτάνει στο ράφι στο φτωχό καταναλωτή δημότη μας. Όσοι έχουμε διόδια στους δήμους μας αντιμετωπίζουμε και το μέγα πρόβλημα με την οδική ασφάλεια. Προτρέπω λοιπόν και προτείνω σε όλους τους Δημάρχους να μιλήσουμε με τους δημότες μας, να συνεδριάσουμε στα Δημοτικά μας Συμβούλια και να επανεξετάσουμε την στάση μας. Βεβαίως η κοινωνική ειρήνη είναι ένα από τα βασικά ζητούμενα αλλά πριν από όλα και πάνω από όλα είναι η επιβίωση του λαού μας.

Πρόεδρος Προσωρινής Διοικούσας Παράκτιον

Δήμαρχος Στυλίδας – Απόστολος Γκλέτσος

Αυγουστιάτικη Πανσέληνος 2016

Στο πλαίσιο του επιτυχημένου θεσμού του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού με στόχο την εξοικείωση του κοινού με την πολιτιστική μας κληρονομιά μέσα στο ξεχωριστό περιβάλλον των μνημείων και των μουσείων στο φως του φεγγαριού, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Φθιώτιδος και Ευρυτανίας διοργανώνει πολιτιστικές εκδηλώσεις  σε συνεργασία με φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και άλλους φορείς, την Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016, με ελεύθερη είσοδο στο κοινό, στο Αρχαιολογικό Μουσείο στο Κάστρο Λαμίας, στο Βυζαντινό Μουσείο Φθιώτιδας στην Υπάτη, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αταλάντης καθώς και στην Ακρόπολη της Πρόερνας στο Νέο Μοναστήρι.

 

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ Κ.ΚΟΥΡΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ

Αυτοί, που διψάνε για εξουσία εύκολα υποδεικνύουν φταίχτες και εχθρούς για να χειραγωγήσουν το πλήθος και να κρύψουν τη δίψα τους για εξουσία.

- Ούτε μία λέξη με συκοφαντική δυσφήμιση, ούτε μία λέξη με εξύβριση, ούτε μία λέξη για την επαγγελματική σου δραστηριότητα, ούτε μία λέξη για την οικογένειά σου υπάρχει στα κείμενα που έγραψα για τον “Οπούντιο” δεν τα κάνω εγώ αυτά έχω μάθει να σέβομαι.

Για την επαγγελματική σου σχέση με τις ανεμογεννήτριες έγραψα, την πολιτική σου πορεία και το τυχαίο γεγονός, με την έλευση των ανεμογεννητριών στο Μαρτίνο Πρόεδρος του “Οπουντίου” «Πονηρούλη…κυρ. πρόεδρε!».

Μια αδέσμευτη κριτική κάνω στην ενασχόληση σου με τα “κοινά” και ο “Οπούντιος” είναι “Κοινά” και όχι προϊόν δικό σου για να το κάνεις ότι θέλεις.

- Πράγματι την πρώτη χρονιά στην Δ΄ Εθνική του “Οπουντίου” πιστέψαμε ότι κάτι καλό γίνεται και ο τότε Πρόεδρος μας έπεισε και ο “Απαξιωμένος” Σύλλογός μας βοήθεισε οικονομικά τον “Οπούντιο”.

Στη συνέχεια όμως διαπιστώσαμε ότι τα οικονομικά συμφέροντα είχαν αρχίσει να παίζουν τον ρόλο τους στον ερασιτέχνη “Οπούντιο”.

- Όσον αφορά την διαχείριση ο “Απαξιωμένος” Σύλλογος των Εν Αθηναίς και απανταχού Μαρτιναίων κάθε χρόνο δημοσιεύει οικονομική κατάσταση, θα χαρούμε πολύ να δημοσιεύσουμε στην εφημερίδα του Συλλόγου όχι δικιά μου και τις οικονομικές καταστάσεις του “Οπουντίου”.

Μπράβο χαίρομαι που κατέχεις τη θέση του αντιπροέδρου στο Δ.Σ. της “ΑΙΟΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ” γιατί ένας συντοπίτης μας, από πρώτο χέρι, θα μας ενημερώσει γραπτώς με επιστολή του προς τον Σύλλογό μας, (πιστεύω θα το κάνεις), για τα χρήματα που ξόδεψε η εταιρία για έργα στο Μαρτίνο.

- Πάλι τα ίδια εμείς οι “ξένοι” και το κατεστημένο του Μαρτίνου “ΓΗΓΕΝΕΙΣ” αλλά τους εξ Αθηνών “επισκέπτες του Σαββατοκύριακου” συνεργάτες σου και μη τους θέλετε, είναι καλοί, σας προσφέρουν εργασία, σας ψηφίζουν και αν ήμασταν λίγο περισσότερο υποτακτικοί θα είχαμε ιδανική σχέση μαζί σας.

Το χωριό μας αργοπεθαίνει και εσείς συνεχίζεται να αυτοχαρακτηρίζεστε “ΓΗΓΕΝΕΙΣ” χωρίς όρια.

Οι “ξένοι” όταν γυρίζουν στον τόπο τους φέρνουν νέες πολιτιστικές παραδόσεις και δεξιότητες και από την ανάμειξη τους με τους ντόπιους, προκύπτει μια νέα κοινωνία γεμάτη ζωή με το οικονομικό, πολιτιστικό και κοινωνικό γίγνεσθαι να μεγαλουργεί.

Αυτό φοβάστε και χάνετε τον έλεγχο λόγων και πράξεων; Και δυστυχώς με εσάς η ανάσταση του Μαρτίνου θα καθυστερήσει ακόμα.

- «Δεν υπάρχουν παιδιά για να λειτουργήσει ο Παιδικός Σταθμός, το κλειστό Γυμναστήριο» έλεγαν οι τέως Προέδροι και Δήμαρχοι του Μαρτίνου τα ίδια λες και εσύ σήμερα. Τώρα όμως λειτουργούν και ο Παιδικός Σταθμός και το κλειστό Γυμναστήριο με σχετικά πολλά παιδιά.

Παιδιά υπάρχουν και στην Ακαδημία Ποδοσφαίρου παρά πολλά για το δικό σου “επαγγελματικό” ποδόσφαιρο δεν υπάρχουν.

- Χαίρομαι που η ενημέρωση σου για τον “ΜΥΤΙΚΑ” είναι αρκετά μεγάλη μπράβο είσαι μέσα στα πράγματα, “ψαρώσαμε” μας τρομοκράτησαν οι τηλεφωνικές απειλές για την επαγγελματική μας δραστηριότητα και την σωματική μας ακεραιότητα και με την υπόδειξη της Δικηγόρου μας ότι μάλλον δεν θα είχαμε τύχη στην υπόθεση προτιμήσαμε το “ΤΣΑΛΑΚΩΜΑ”.

- Με το Μπάσκετ δεν έχω σχέση δεν το γνωρίζω. Ο “Οπούντιος”, όμως ο ποδοσφαιρικός “Οπούντιος” είναι στο αίμα μου και η αγάπη αυτή μου έδωσε κουράγιο και δύναμη να διαβάσω τα εννιασέλιδα σχόλια σου.

- Ο Σύλλογος μας δεν επαιτεί επιχορηγήσεις και δεν πείρε ποτέ.

Ο Σύλλογος μας δεν στήθηκε ούτε θα στηθεί στην “σειρά” επαιτώντας.

Σαν νέος Σύμβουλος του Δήμου Λοκρών και για να υπάρξει συνέχεια στην έντυπη έκδοση της Εφημερίδας πίστεψα στα “ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα”.

- «Πονηρούλη … κυρ – πρόεδρε!» και πάλι, τι δουλειά έχει ο γιός μου με εμένα είμαστε δύο διαφορετικές προσωπικότητες με διαφορετικές διαδρομές, το πρόβλημά σου είμαι εγώ και κανένα μέλος της οικογένειάς μου. Εγώ έχω ασχοληθεί με κάποιο μέλος της οικογενείας σου και δεν το γνωρίζω;

- Για μία ακόμη φορά χαίρομαι και είναι ιδιαίτερη η τιμή προς το πρόσωπό μου όταν διαβάζω ότι στην προσωπικότητά μου αναγνωρίζεις “πολιτική υπέρβαση” έστω και έτσι «!!!» και ικανότητες για την θέση του Προέδρου του “Οπούντιο”.

Εγώ έχω, ούτε έτσι «!!!» ούτε αλλιώς αντίθετη άποψη για σένα.

Τέλος σήμερα στο Μαρτίνο είμαστε όλοι ίσιοι και μάλιστα ίσοι προς τα κάτω και εγώ δεν γράφω για να τιμωρήσω ή πολύ περισσότερο για να εκδικηθώ, το κάνω πιστεύοντας ότι θα βοηθήσω να βγάλω το Μαρτίνο από τα αδιέξοδα. Και να θυμάσαι ότι από αυτά που γράφω έχεις περισσότερα να ωφεληθείς εσύ παρά εγώ.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Κ. ΚΟΥΡΟΣ

Εφημερίδα

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.