Παρασκευή, 19 04 2024

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΕΝΝΕΑΣΕΛΙΔΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΑΡ.Κ.ΚΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΥΝΤΙΟ ΑΡ.ΦΥΛ.45 ΣΕΛ.10

 

Κύριε Κούρο Αριστείδη του Κωνσταντίνου, εκδότη και

αρθρονράφε της εφημερίδας "Aίας  ο Λοκρός".

Αν και μου αφιερώνεις ολόκληρο άρθρο στην τελευταία έκδοση της εφημερίδας σου, δεν αναφέρεις το όνομά μου αλλά μόνο την ιδιότητά μου, ως πρόεδρος του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ. Δεν θα υποπέσω στο ίδιο ατόπημα, κύριε Κούρο.

Επειδή πολλές φορές οι αρχές, η παιδεία και το ήθος κάποιων ανθρώπων δεν τους επιτρέπουν να συμμετέχουν σε δημόσια αντιπαράθεση και αυτό εκλαμβάνεται ως αδυναμία, έφτασε η στιγμή να απαντήσω:

1)   στις απορίες που διατυπώνεις στην εφημερίδα σου

2)   στη συκοφαντική δυσφήμιση και εξύβριση που κατ' εξακολούθηση διαπράττεις σε βάρος μου, όσον αφορά την επαγγελματική μου ιδιότητα αλλά και ως προέδρου του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ, της πιο ιστορικής ομάδας του Δήμου μας.

Αρκετές φορές έχεις υπαινιχτεί διάφορα στην εφημερίδα σου, αλλά το αποκορύφωμα είναι στην τελευταία έκδοσή της, στην οποία απαιτείς την αποχώρησή μου από την προεδρία της ομάδας του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ. Η αποχώρηση εκλεγμένου προέδρου πραγματοποιείται όταν το Δ.Σ. αποσύρει την εμπιστοσύνη του, ή αν το αποφασίσουν τα μέλη του συλλόγου μέσω της διαδικασίας των εκλογών. Σε καμία περίπτωση όμως κύριε Κούρο, μέσω κακόβουλων άρθρων σε εφημερίδες.

Στην τελευταία έκδοση της εφημερίδας σου, επικαλείσαι δήλωση του φίλου σου Κούλη Γιαννικόπουλου, σχετικά με τους "πονηρούς" στο ποδόσφαιρο και στον αθλητισμό. Τα ίδια ακριβώς όμως έγραψες στην εφημερίδα σου (αρ. φύλλου 17, Απρίλιος- Μάιος- Ιούνιος 2009), στο άρθρο με τίτλο Οπούντιος: Τέλος στο "όνειρο"!!! Συγκεκριμένα αναφέρεις : «Η πορεία του Οπούντιου στην Δ' Εθνική μας άρεσε την πρώτη χρονιά. Ζήσαμε το όνειρο, αλλά η γλυκόπικρη γεύση που άφησε η 2η χρονιά στην Δ' Εθνική με τους "πονηρούς" να τον διοικούν και να τον εκμεταλλεύονται, το ταξίδι αυτό τελείωσε που θα μπορούσε να είχε και συνέχεια. Η πίκρα είναι διάχυτη σε όλους.»,

Ώστε κύριε Κούρο, "πονηροί" τότε "πονηροί" και τώρα !!!

Βέβαια, η πορεία στη Δ' Εθνική σου άρεσε την πρώτη χρονιά, έζησες το όνειρο.... Τότε δεν υπήρχε ο «επαγγελματισμός» για τον οποίο κατηγορείς σήμερα την ομάδα;

Η διοίκηση που είχε τότε η ομάδα, στήριξε οικονομικά για μια ολόκληρη χρονιά τον ΟΠΟΥΝΤΙΟ με πάνω από 100 χιλιάδες ευρώ, αλλά είχε την ατυχία να υποβιβαστεί η ομάδα στο τοπικό πρωτάθλημα. Δεν έχεις μάθει όμως κύριε Κούρο, ότι στον πεσμένο δίνουμε ένα χέρι βοήθειας για να σηκωθεί; Δεν έμαθες ότι άνθρωποι που στερούν από τους ίδιους και την οικογένειά τους χρήματα για να τα δώσουν στο σύλλογο του χωριού τους, στο σύλλογο που αγαπούν, τους επαινούμε και τους στηρίζουμε αντί να τους πολεμάμε με λάσπη και ανυπόστατα άρθρα;

Στην εφημερίδα σου (αρ. φύλλου 30, Ιούλιος - Αύγουστος - Σεπτέμβριος 2012 ), αναφέρεις ότι ο σύλλογός σου το 2006 (Μάρτιο και Δεκέμβριο) έδωσε οικονομική ενίσχυση στον ΟΠΟΥΝΤΙΟ. Επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να αγνοείς κύριε Κούρο ότι η ομάδα τότε ελάμβανε διπλάσια χορηγία/έτος από τη ΛΑΡΚΟ (για αυτό ονομάστηκε "ΛΑΡΚΟ ΟΠΟΥΝΤΙΟΣ"), σε σύγκριση με τη χορηγία που λαμβάνει σήμερα η ομάδα μας, τελικά ποια μορφή αθλητισμού σου αρέσει κύριε Κούρο; Αυτή που ο σύλλογός σας χρηματοδοτεί το 2006 ή αυτή που σήμερα αν και είναι ίδια, εσύ την αντιπαλεύεις και την χαρακτηρίζεις επαγγελματική; Τότε δεν ήταν επαγγελματική; Όμως, τότε αποθέωνες (και καλά έκανες) με τα άρθρα σου την άνοδο και την πορεία της ομάδας μας στη Δ' Εθνική (άρθρο: Ο ΟΠΟΥΝΤΙΟΣ ΠΑΝΑΞΙΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ Δ' ΕΘΝΙΚΗ, αρ. φύλλου 13, Απρίλιος - Μάιος - Ιούνιος 2008).

Την περίοδο 2009-2010, κατά την οποία η ομάδα μας υποβιβάστηκε κατηγορία, με το άρθρο: ΟΠΟΥΝΤΙΟΣ: "ΠΩΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ;" (αρ. φύλλου 21, Απρίλιος - Μάιος - Ιούνιος 2010) καταγγέλλεις τον υποβιβασμό της ομάδας: «Το αγωνιστικό μαρτύριο που βιώνει τα δύο τελευταία χρόνια ο Α.Σ. Οπούντιος είχε ως αποτέλεσμα να φιγουράρει στην προτελευταία θέση της Α1 ερασιτεχνικής κατηγορίας Φθιώτιδας». Όμως, τα τελευταία χρόνια που η ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα, την άνοδο στη Γ' Εθνική και παρέμεινε την πρώτη χρονιά στην κατηγορία με καταπληκτική πορεία, ΕΣΥ κύριε Κούρο, δεν έγραψες ΕΝΑ άρθρο στην εφημερίδα σου για τον ΟΠΟΥΝΤΙΟ.

Να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, σε μια σύντομη αναδρομή και να αναφέρω ότι ο ΟΠΟΥΝΤΙΟΣ υποβιβάστηκε την άνοιξη του 2009 από τη Δ' Εθνική και η διοίκηση παρέδωσε τη σφραγίδα και τα βιβλία του συλλόγου στον Δήμο Οπουντίων. Τον Αύγουστο του 2009 μέσω προσφυγής στο Πρωτοδικείο Λαμίας ορίστηκε προσωρινή διοίκηση για τον ΟΠΟΥΝΤΙΟ, την οποία αποτελούσαν οι Μπάτσος Ανδρέας, Λιβέρας Ταξιάρχης, Φλούδας Κώστας, Κυριακούσης Δημήτρης, Μπάτσος Μιχάλης, Γκριτζάπης Κώστας και Δημάκης Δημήτρης. Αναλάβαμε την ομάδα, ξοδεύοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ, ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΟ, μόνο και μόνο για να μην διαλυθεί η ομάδα του χωριού μας.

Τον πρώτο χρόνο (2009-2010) χωρίς προετοιμασία και με λίγους παίκτες στη διάθεσή της, η ομάδα υποβιβάστηκε κατηγορία. Το δεύτερο χρόνο (2010-2011) η ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα της Β' Κατηγορίας Φθιώτιδας με μια μόνο ήττα παθητικό και ανέβηκε πάλι στην Α' Κατηγορία. Απαραίτητο είναι να αναφερθεί, ότι και τις δυο χρονιές στην ομάδα αγωνίζονταν ποδοσφαιριστές από το χωριό μας, αλλά και έμπειροι παίκτες από την περιοχή μας. Οι προπονητές της ομάδας ήταν από το Μαρτίνο και τη Λαρύμνα (Μαλέρδος Νίκος, Γαρδικιώτης Κώστας, Κωτσαλάς Μιχάλης και Σαλαπάτας Δημήτρης). Προσπαθώ να σου εξηγήσω κύριε Κούρο, ότι η φιλοσοφία μου είναι ο ΟΠΟΥΝΤΙΟΣ να βασίζεται στους παίκτες και στους προπονητές της περιοχής μας.

Τον Ιούλιο του 2011, διενεργήθηκαν εκλογές αφού προηγήθηκε Διοικητικός και Οικονομικός Απολογισμός και εκλέχτηκαν στο Δ.Σ. οι Μπάτσος Μιχάλης, Φλούδας Κώστας, Μαλέρδος Νίκος, Μαλέρδος Σταμάτης, Σημαιοφορίδης Σταύρος και Καραδήμος Στάθης. Την τριετία 2011-2014 καταφέραμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα Φθιώτιδας και να αγωνιστούμε στη Γ Εθνική για πρώτη φορά στην ιστορία μας, με πανελλήνιο ρεκόρ στα μπαράζ, αήττητοι και με ένα μόλις γκολ παθητικό. Την ομάδα αυτή, την οποία δεν υποστήριξες με την παρουσία σου, την αποτελούσαν κατά τα τρία τέταρτα παίκτες από το Μαρτίνο και τον Δήμο Λοκρών. Προπονητής αρχικά ήταν ο Κωτσαλάς Μιχάλης, τον οποίο διαδέχτηκε εξαιτίας τιμωρίας από την ΕΠΣ Φθιώτιδας, ο Μάκης Ζαχαρόπουλος, ο οποίος είχε διατελέσει και πάλι προπονητής της ομάδας στη Δ' Εθνική, την περίοδο 2007-2008. Ο τελευταίος είναι κατά τη γνώμη μου, ο πιο επιτυχημένος και καταρτισμένος προπονητής του Νομού μας.

Τον Ιούλιο του 2014 και μετά την επιτυχία της ανόδου στη Γ Εθνική κατηγορία, πραγματοποιούνται εκλογές αφού προηγήθηκε Διοικητικός και Οικονομικός Απολογισμός και εκλέγονται στο Δ.Σ. οι Μπάτσος Μιχάλης, Φλούδας Κώστας, Σταματάκης Σταμάτης, Ζούλης Γιάννης, Κυράνας Θανάσης, Γιάγκου Σπυριδούλα, Δουδούμης Γιώργος, Δημάκης Δημήτρης, Γιάγκου Σταμάτης, Γκριτζάπης Κώστας, Αθανασάκης Θεόδωρος, Τζουτζουράκος Ανέστης και Δανέλης Κώστας. Επίσης, λόγω αναγκών της Γ Εθνικής δημιουργήθηκε και αντιπροσωπεία για τις ανάγκες της ΕΠΟ, από κατοίκους Αθηνών, τους Τσαμάτη Κώστα, Δάρα Θανάση, Καβάλα Μιχάλη και Κερφύλια Άγγελο.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους της παραμονής μας στη Γ' Εθνική, κατακτήσαμε το Σούπερ Καπ Φθιώτιδας, την τέταρτη θέση στον 2° Όμιλο και καταφέραμε να κάνουμε το χωριό μας, το Μαρτίνο, γνωστό σε όλη την Ελλάδα, μέσω της συμμετοχής μας και των επιτυχιών μας στο πρωτάθλημα, αλλά και από αφιερώματα αθλητικών εφημερίδων πανελλαδικής κυκλοφορίας. Επίσης, πρώτη φορά στην ιστορία μας, το παιδικό τμήμα αγωνίστηκε στον τελικό της Φθιώτιδας με την καθοδήγηση του Βαγγέλη Νικολόπουλου.

Τη φετινή χρονιά, κατακτήσαμε για πρώτη φορά στην ιστορία της ομάδας μας το Κύπελλο Φθιώτιδας. Δυστυχώς, για διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης, η ομάδα δεν κατάφερε να παραμείνει στην κατηγορία. Οι αντίπαλοί μας αυτά τα δυο χρόνια στην Γ' Εθνική, εκπροσωπούσαν πόλεις και ομάδες ιστορικές (Πιερικό, Τρίκαλα, Αιγινιακό, Νίκη Βόλου, Κοζάνη, Άρτα, Τύρναβο, κ.α.) και γεγονός αποτελεί ότι η ομάδα του χωριού μας έγραψε στις σελίδες της ένδοξης ιστορίας της ότι αντιμετώπισε αυτές τις ομάδες και έδωσε στον κόσμο του Μαρτίνου τη δυνατότητα να παρακολουθήσει αυτούς τους αγώνες. Στην ομάδα μας, φέραμε παιδιά από το χωριό μας, που έπαιζαν σε άλλες ομάδες και σχεδόν οι μισοί από τους παίκτες μας ήταν παιδιά από το Μαρτίνο και τον Δήμο μας, γεγονός σημαντικό αν αναλογιστεί κάποιος τις δυσκολίες και τις απαιτήσεις της Γ' Εθνικής.

Κατά τη διάρκεια της πορείας από το 2009 έως σήμερα, έγιναν και λάθη και κακοί χειρισμοί. Πολλά από τα λάθη είχαν ως αιτία την απειρία, τον υπερβολικό ενθουσιασμό και τη θέληση για την επίτευξη των στόχων. Όμως, όποιος εργάζεται και προσφέρει κύριε Κούρο, κάνει και λάθη. Φυσικά, λάθη δεν κάνει, όποιος ασκεί κακόβουλη κριτική. Κάποια δικά μας παιδιά, ποδοσφαιριστές του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ, επέλεξαν να μην μείνουν στην ομάδα και στην πορεία που είχε χαραχτεί ή επειδή δεν μπορούσαν λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ομάδας, ή επειδή δεν είχαν τα ίδια πιστεύω και αντιλήψεις, για την πορεία και τι προοπτικές της ομάδας. Όμως και αυτά τα παιδιά, αγωνίστηκαν σε ομάδες του Δήμου μας με μεγάλη επιτυχία.

Στο σημείο αυτό είναι αναγκαίο κύριε Κούρο, να σε ενημερώσω ότι τα αγόρια του χωριού μας από την Τρίτη Γυμνάσιου ως την Τρίτη Λυκείου, δεν ξεπερνούν τα δέκα! Αν εξαιρέσεις και τα παιδιά που δεν ασχολούνται με το ποδόσφαιρο ή δεν θα συνεχίσουν την προσπάθεια για να αγωνιστούν στην ομάδα μας, σε ποια παιδιά να στηριχτείς για να φτιάξεις ομάδα που να αποτελείται από δικούς μας παίκτες; Ο ρομαντισμός που προσπαθείς να βγάλεις δεν συνάδει με την κατάσταση που επικρατεί στο χωριό μας. Καλό θα είναι τα σαββατοκύριακα που επισκέπτεσαι το χωριό μας, εκτός από κριτική στα καφενεία, να ενημερώνεσαι και για τις συνθήκες που επικρατούν, ώστε να μην εκτίθεσαι με αυτά που διαδίδεις και γράφεις κατά καιρούς. Επίσης, θέλω να σε ενημερώσω ότι ακόμα και στις τοπικές κατηγορίες οι παίκτες είναι αμειβόμενοι (με το ύψος των αμοιβών να είναι σε συνάρτηση με τους στόχους κάθε ομάδας), ανεξάρτητα αν παίζουν στην ομάδα του χωριού τους. Οι εποχές που έχεις στο μυαλό σου, έχουν αλλάξει εδώ και πολλά χρόνια και σίγουρα πριν την ενασχόλησή μου με τον ΟΠΟΥΝΤΙΟ.

Αναφέρεις στην εφημερίδα σου ότι είμαι διαχειριστής στην ομάδα και αυτό γιατί λαμβάνουμε ως ομάδα κάθε χρόνο χορηγία 40.000€ από τις ανεμογεννήτριες. Όπως σου ανέφερα και προηγουμένως, τα τρία πρώτα χρόνια μας στην ομάδα δεν πήραμε ούτε ένα ευρώ χορηγίας και τα χρόνια αυτά μας στοίχησαν πάνω από 100.000€. Οι μόνοι που μας βοήθησαν τότε ήταν συγχωριανοί μας επιχειρηματίες και φίλοι της ομάδας.

Πρέπει να λάβεις υπόψη, ότι για να ανταποκριθεί η ομάδα στις απαιτήσεις και να σταθεί σε ένα καλό επίπεδο, τα 40.000€ δεν είναι αρκετά για να καλύψουν υποχρεώσεις 145.000€/έτος που υπάρχουν στη Γ΄ Εθνική, αλλά δεν φτάνουν ούτε και για τις ανάγκες μιας χρονιάς στο τοπικό πρωτάθλημα. Το υπόλοιπο χρηματικό ποσό για την κάλυψη των υποχρεώσεων προέρχεται από τα μέλη του Δ.Σ., επιχειρηματίες του χωριού μας, φίλους, μέλη καθώς και από εκδηλώσεις της ομάδας. Όλα αυτά θα ήταν εύκολο να τα μάθεις αν ήσουν παρών στις Γ.Σ. ή ζητούσες ενημέρωση από το Δ.Σ. της ομάδας μας. Αυτό, ίσως σε βοηθούσε να αντιμετωπίσεις τις εμμονές σου, ώστε να μην επιδεικνύεις επαναλαμβανόμενες επιθετικές συμπεριφορές. Τελικά, ποια είναι η ένστασή σου κύριε Κούρο; Η διαχείριση των χρημάτων; Ο «επαγγελματισμός» της ομάδας;

Το τμήμα μπάσκετ του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ, φέτος υπό την καθοδήγηση του εφόρου του Δ.Σ. Δημάκη Δημήτρη, πέτυχε την άνοδο στη Β' ΕΣΚΑΣΕ. Στην ομάδα συμμετείχαν και παίκτες εκτός του χωριού μας που βοήθησαν στην άνοδο και ένας σημαντικός παίκτης του Δήμου μας ως προπονητής στην ομάδα μας. Κατηγορείς και την ομάδα του μπάσκετ για «επαγγελματισμό»;

Τα οφέλη της τοπικής κοινωνίας και της ασθμαίνουσας οικονομίας του χωριού μας από τον «επαγγελματισμό» του συλλόγου μας, τον έχεις αντιληφθεί κύριε Κούρο; Ποδοσφαιριστές του συλλόγου μας διέμεναν στο χωριό μας σε ενοικιαζόμενες οικίες και υπήρξαν καταναλωτές για καταστήματα του χωριού μας. Φίλαθλοι, διαιτητές, παρατηρητές, παίκτες, παράγοντες, πέρασαν αυτά τα χρόνια από επιχειρήσεις του χωριού μας και του Δήμου μας, αφήνοντας έστω και ένα μικρό χρηματικό ποσό σε αυτές. Τα καλά του «επαγγελματισμού» κύριε Κούρο.

Όσον αφορά την πρόταση που κάνεις στο άρθρο σου, για πρόεδρο του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ έναν παλαίμαχο ποδοσφαιριστή, πρέπει να σου επισημάνω ότι οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του συλλόγου αποτελούν την ιστορία του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ. Η προσπάθειά σου να γίνεις αρεστός, κρύβει ιδιοτέλεια και είναι τουλάχιστον ατυχής. Όποιος παλαίμαχος επιθυμεί να συμμετέχει στη διοίκηση του συλλόγου, είμαι σίγουρος ότι θα έχει την εμπιστοσύνη και την στήριξη όλων των μελών. Η προσπάθεια της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου Μαρτίνου είναι αξιέπαινη, αλλά όπως κάθε Ακαδημία με τέτοια χαρακτηριστικά, αποτελεί ιδιωτική επιχειρηματική δραστηριότητα. Να μην γίνεται λοιπόν σύγχυση της προσπάθειας των στελεχών της Ακαδημίας για προσφορά στο ποδόσφαιρο και στα παιδιά, με την ανάληψη της θέσης του προπονητή σε οποιονδήποτε ποδοσφαιρικό σύλλογο, άλλωστε αυτό είναι θέμα συγκυριών και συνθηκών. Οφείλω όμως να σε συγχαρώ για την ανακάλυψη της συνταγής της επιτυχίας και για την γενναιοδωρία σου να τη μοιραστείς μαζί μας, μέσω του άρθρου σου στο τελευταίο φύλλο της εφημερίδας σου.

Κύριε Κούρο, πρέπει να πάρεις μια απόφαση για ένα θέμα που σε απασχολεί πολύ καιρό. Τελικά, έχω επαγγελματική σχέση με τις ανεμογεννήτριες όπως γράφεις στο άρθρο σου και κερδίζω το ψωμί μου ή όπως διαδίδεις όποτε επισκεφτείς το χωριό μας, καταφέρνω να ζήσω την οικογένειά μου λόγω της ενασχόλησής μου με την ομάδα;

Σε ενημερώνω λοιπόν, ότι πράγματι είχα και έχω επαγγελματική σχέση με την εταιρεία ΑΙΟΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ, ως ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

στα αιολικά πάρκα του Μαρτίνου και της Φλώρινας και είμαι ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ του Δ.Σ. της εταιρείας και βγάζω από εκεί το ψωμί της οικογενείας μου, που παρεμπιπτόντως είναι μόνιμα εγκατεστημένη στο Μαρτίνο. Επίσης, για να μην διαδίδεις ανακρίβειες, επειδή είμαι Πολιτικός Μηχανικός διατηρώ ως ελεύθερος επαγγελματίας όλα αυτά τα χρόνια γραφείο στο χωριό μου, το όποιο στηρίζουν οι Μαρτιναίοι και τους ευχαριστώ. Εσύ κύριε Κούρο, που μένεις μόνιμα και που είχες και έχεις την οικογένειά σου;

Επίσης, θέλω να σου υπενθυμίσω ότι κάποτε ο σύλλογός σου έκανε προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των ανεμογεννητριών του ΜΥΤΙΚΑ, με την οποία είχε καταφέρει να πετύχει τη διακοπή των εργασιών. Αλήθεια κύριε Κούρο, γιατί απέσυρε την προσφυγή ο σύλλογός σου και εσύ άλλαξες θέση για το συγκεκριμένο αιολικό πάρκο; Όσο για τα ανταποδοτικά τέλη, αυτά τα ορίζει η Νομοθεσία και τη χωροθέτηση των ανεμογεννητριών την υπαγορεύει η φύση, το αιολικό δυναμικό, το Χωροταξικό κάθε Δήμου και το θεσμικό πλαίσιο.

Αναφορά έχεις κάνει στην τελευταία έκδοση της εφημερίδας, αλλά και σε προηγούμενες, στην πορεία μου στην πολιτική. Ευχαριστώ για τις αναφορές σου, αλλά να μου επιτρέψεις να πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά και πιο σημαντικά θέματα για την εφημερίδα σου ώστε να ασχοληθεί και να αναδείξει. Άλλωστε, την πορεία του καθενός όταν εκτίθεται στα κοινά, την γνωρίζουν οι συνδημότες και δεν θέλουν την καθοδήγηση κανενός.

Με το δικαίωμα που μου δίνεις λοιπόν, θα ήθελα να δηλώσω την εκτίμησή μου για τη δική σου πολιτική πορεία. Με γραπτή σου δήλωση στις 6/3/2014 αναφέρεις ότι δεν θα συμμετείχες στις δημοτικές εκλογές αλλά συγχρόνως δήλωνες συμμετοχή για τις επόμενες!!! Πραγματική πολιτική υπέρβαση!!! Δεν υιοθετώ βέβαια τις φήμες, ότι η υποψηφιότητα του παιδιού σου, την ίδια περίοδο στις ευρωεκλογές, σε ανάγκασε να μην είσαι υποψήφιος.

Επίσης, δεν ασπάζομαι τις απόψεις ότι η καλύτερη στιγμή της θητεία σου ως δημοτικός σύμβουλος, ήταν την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012, όταν κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λοκρών, αιτήθηκες επιχορήγηση 5.500 € για την εφημερίδα σου. Όμως, η εκταμίευση της επιχορήγησης δεν έγινε διότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν ήταν νόμιμη και δεν θεωρήθηκε το χρηματικό ένταλμα από τον Επίτροπο. Αυτό συνέβη διότι, η έδρα του Συλλόγου σου είναι στην Αθήνα, εκτός των διοικητικών ορίων του Δήμου μας. Τα παραπάνω, καθόλου δεν σε πτόησαν και φρόντισες να επανέλθεις δριμύτερος για να αιτηθείς εκ νέου, με επιστολή σου στον Δήμο, οικονομική στήριξη ύψους 4.000 €. Η επιμονή είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε σημαντικής πολιτικής προσωπικότητας !!!

Για να συνοψίζουμε κύριε Κούρο, μήπως φταίει κάτι άλλο και όχι ο «επαγγελματισμός» ή «ερασιτεχνισμός» της ομάδας του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ; Αναφέρεις ότι θέλεις κάποιον άλλο ως πρόεδρο για τον ΟΠΟΥΝΤΙΟ. Ευκαιρία είναι λοιπόν το επόμενο έτος, στις εκλογές του συλλόγου, να αναλάβεις ΕΣΥ την ομάδα και το ρόλο του ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ.

Σε παρακαλώ όμως να προσέξεις, να μην έχει ο ΟΠΟΥΝΤΙΟΣ την ίδια κατάληξη με:

•    τον ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ Σύλλογο των εν Αθήναις και Απανταχού Μαρτιναίων "ΑΙΑΣ Ο ΛΟΚΡΟΣ" ή

•    το ΜΑΡΤΙΝΟ, μετά την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΗΤΤΑ του χωριού μας λόγω της συρρίκνωσης των γεωγραφικών - διοικητικών ορίων του.

Αισθάνομαι την ανάγκη να αναφέρω όχι δεν ήθελα ποτέ να μπω σε καμιά αντιπαράθεση και με κανέναν. Ο καθένας χαρακτηρίζεται από τις πράξεις του. Όμως επειδή κατ' εξακολούθηση τόσο μέσω της εφημερίδας και όχι μόνο κύριε Κούρο, ασχολήθηκες με εμένα και την οικογένειά μου, αναγκάστηκα να γράψω αυτό το κείμενο ως ελάχιστη συνδρομή στην αποκάλυψη της αλήθειας, σχετικά με το πρόσωπό μου και τον ΟΠΟΥΝΤΙΟ. Το οφείλω άλλωστε στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια, στους συνοδοιπόρους μου στον ΟΠΟΥΝΤΙΟ και στο ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ, στο οποίο ζω και εργάζομαι.

Τέλος, θέλω να σου αναφέρω ότι ως πρόεδρος του ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ, όπως και κάθε άνθρωπος που ασχολείται με τα κοινά, σίγουρα έχω κάνει λάθη. Όμως πρέπει να μάθεις ότι:

ΤΙΜΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ

ΜΠΑΤΣΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Α.Σ. ΟΠΟΥΝΤΙΟΥ

ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΜΑΡΤΙΝΟΥ

Η ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΛΙΓΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

 
Οι Εθνικές Παμπαίδων και Παγκορασίδων αναχωρούν με προορισμό τη Μελίγια, όπου θα πραγματοποιηθεί το τουρνουά Φιλίας (8-10/7)με τη συμμετοχή ακόμη της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Γαλλίας. Η ομοσπονδιακή προπονήτρια των Παγκορασίδων, Ελένη Μίχα, δήλωσε: «Είναι μια φουρνιά που αφήνει πολλές υποσχέσεις, έχει δυνατότητες. Υπάρχει  η βάση και το ταλέντο. Αυτό που θέλουμε περισσότερο σε αυτή τη φάση είναι να πάρουν κάποιες εικόνες από το ευρωπαϊκό μπάσκετ τα παιδιά, γνωρίζοντας πως οι αντίπαλοί μας βρίσκονται σε ψηλότερο επίπεδο. Ο στόχος είναι τα κορίτσια να συλλέξουν αγωνιστικές εμπειρίες και να θέσουν πια και τους δικούς τους στόχους για το πού θέλουν να φτάσουν. Είναι σημαντικό πως δουλέψαμε 20 μέρες μαζί, μείναμε στην Αταλάντη, κάναμε προπονήσεις πρωί και απόγευμα, καταστάσεις που είναι πρωτόγνωρες για τα κορίτσια αυτά. Πιστεύω πως ήταν γενικά μια καλή εμπειρία για όλες τις αθλήτριες που θα τις βοηθήσει στη συνέχεια». Οι παίκτριες που συνθέτουν την Εθνική Παγκορασίδων είναι οι: Αντιγόνη Θεοδώρου, Μαρία Αθανασιάδου, Μαρία Βαντσιούρη, Ιωάννα Κριμιλή, Ιωάννα Χατζηλεοντή, Χριστίνα Αναστασοπούλου, Ευαγγελία Κοντραφούρη, Χρυσάνθη Μπενέκη, Γεωργία Τριανταφύλλου, Σαββίνα Καράλη, Μαρία Σεμερτζάκη, Σίνθια Εζέτζα. Προπόνητρια είναι η Ελένη Μίχα και βοηθός ο Χρήστος Γκογκάκης. 
 Το πρόγραμμα
 
8 Ιουλίου
 
13.00 Ισπανία-Ελλάδα
19.30 Ιταλία-Γαλλία
 
9 Ιουλίου
 
11.00 Γαλλία-Ελλάδα
19.30 Ισπανία-Ιταλία
 
10 Ιουλίου
 
11.00 Ιταλία-Ελλάδα
19.30 Ισπανία-Γαλλία

ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΒΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΟ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΗΝ ΑΤΑΛΑΝΤΗ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

Στον όμορφο Δήμο μας και συγκεκριμένα στην Αταλάντη, 22 Ιουνίου 2016, ξεκινά η προετοιμασία της Εθνικής Ομάδος Παγκορασίδων, η οποία θα εκπροσωπήσει  την χώρα μας σε Διεθνείς αγώνες που θα γίνουν στην Μελίγια, 8-10 Ιουλίου 2016. Και μόνο του ένα τέτοιο γεγονός , που γίνεται για πρώτη φορά στην περιοχή μας, είναι πολύ σημαντικό για τον τόπο μας  γιατί αποτελεί κίνητρο για τους νέους και τις νέες μας, για συμμετοχή στις μπασκετικές ακαδημίες της περιοχής μας και με στόχο γιατί όχι την εξέλιξη και συμμετοχή τους στις Εθνικές Ομάδες. Το πιο σημαντικό όμως για την περιοχή μας και που αυτό θα πρέπει να αποτελέσει  έναυσμα για στροφή των παιδιών μας στις αθλητικές ακαδημίες και προπάντων στις Μπασκετικές , είναι ότι  σαυτήν την προετοιμασία Εθνικής Ομάδος Παγκορασίδων  συμμετέχει και ένα κορίτσι από την περιοχή μας (αγωνίζεται σε ομάδες των Αθηνών) και συγκεκριμένα από το Μαρτίνο, η Σαββίνα Καράλη.   Το 2012-13 ήταν στην καλύτερη πεντάδα του Πρωταθλήματος Παγκορασίδων με την ομάδα του Πανιωνίου και μέλος της ομάδας της ΕΣΚΑΝΑ (κλήση των καλύτερων παικτριών και σκαλοπάτι για τις Εθνικές Ομάδες).  Το 2013-14 μεταγράφηκε στον Γ.Σ. Κρόνου Αγ. Δημητρίου και αναδείχθηκε Πρωταθλήτρια Παγκορασίδων της ΕΣΚΑΝΑ,  Πρωταθλήτρια Κορασίδων ΕΣΚΑΝΑ, 2η Πρωταθλήτρια Νεανίδων ΕΣΚΑΝΑ και 2η Πανελλήνια Πρωταθλήτρια Κορασίδων στους Πανελλήνιους αγώνες Κορασίδων στον Βόλο. Παράλληλα έπαιζε και με την ομάδα της Αναπτυξιακής (σκαλοπάτι για τις Εθνικές Ομάδες) στο Πρωτάθλημα των Γυναικών Α΄ ΕΣΚΑΝΑ. Τον Μάιο του 2014 ήταν μέλος της Ομάδος Κορασίδων ΕΣΚΑΝΑ που αντιπροσώπευσε την Ένωση Ν. Αττικής ΕΣΚΑΝΑ,στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κορασίδων όλων των Ενώσεων που έγινε στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας, όπου κατέλαβε την 3η θέση. Την χρονιά 2014-15 ως αθλήτρια του Γ.Σ. Κρόνου Αγ. Δημητρίου αναδείχθηκε 2ηΠρωταθλήτρια Παγκορασίδων της ΕΣΚΑΝΑ, Πρωταθλήτρια Κορασίδων ΕΣΚΑΝΑ,  2ηΠρωταθλήτρια Νεανίδων της ΕΣΚΑΝΑ και 3η Πανελλήνια Πρωταθλήτρια Κορασίδων στους Πανελλήνιους αγώνες Κορασίδων στην Καλαμπάκα. Επίσης  για το 2015 επιλέχθηκε και πάλι μέλος της Ομάδος Κορασίδων ΕΣΚΑΝΑ που θα αντιπροσώπευε την Ένωση Ν. Αττικής (ΕΣΚΑΝΑ),στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κορασίδων όλων των Ενώσεων που δυστυχώς αναβλήθηκε. Την χρονιά 2015-16 υπήρξε μεταγραφικό ενδιαφέρον από ομάδες όπως Πανιώνιος, Ίκαρος Καλλιθέας, Ολυμπιακός κλπ., τελικά επέλεξε να αγωνισθεί στην ομάδα του Πρωτέα Βούλας, με την οποία αναδείχθηκε  Πρωταθλήτρια Κορασίδων ΕΣΚΑΝΑ, Πρωταθλήτρια Νεανίδων ΕΣΚΑΝΑ και  Πανελλήνια Πρωταθλήτρια Νεανίδων στους Πανελλήνιους αγώνες Νεανίδων στην Βούλα.

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΙΜΗΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΙΜΗΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Έχοντας υπόψη: 1.-Τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν.3584/2007 όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 41 του Ν.4325/2015, με αντικείμενο την πρόσληψη προσωπικού για αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχιακών και πρόσκαιρων αναγκών, τρίμηνης (3) διάρκειας 2.-Την αριθ. 5/76Α/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (ΑΔΑ:72ΛΥΩΛΤ- 0Χ3) με την οποία διαπιστώνεται η αναγκαιότητα της πρόσληψης και η αιτιολόγη- ση αυτής , οι απαιτούμενοι κλάδοι και οι ειδικότητες του προσωπικού που πρόκειται να προσληφθεί με διάρκεια σύμβασης τρεις (3) μήνες. 3.- Την αριθ. 3867/95977/6-6-2016 (ΑΔΑ:ΩΩΠ2ΟΠ10-1ΒΜ) εγκριτική της Αποκε- ντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας -Στερεάς Ελλάδας. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ Την πρόσληψη του παρακάτω προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαί- ου ορισμένου χρόνο τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη έκτακτων κατεπειγου- σών εποχιακών αναγκών δράσεων πυροπροστασίας, στις δασικές εκτάσεις του Δήμου μας, , συνολικού αριθμού δεκατεσσάρων (14) ατόμων και συγκεκριμένα: 1.- Ενός (1 ) ατόμου, ΔΕ Οδηγός υδροφόρας. 2.- Τριών (3) ατόμων, ΔΕ Οδηγών Φορτηγών. 3.- Δύο (2) ατόμων, ΥΕ Εργατών Φύλαξης του ΧΑΔΑ Αταλάντης. 4.- Οκτώ (8) ατόμων ΥΕ Εργατών Πυροπροστασίας για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών, εποχικών και πρόσκαιρων αναγκών, τρίμηνης διάρκειας. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Α΄: ΓΙΑ ΔΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ 1) Οποιοδήποτε πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος δευτεροβάθμιας ή μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής, ανεξαρτήτως ειδικότητας. 2) Ισχύουσα Επαγγελματική άδεια οδήγησης Γ΄ κατηγορίας. ΠΡΟΣΟΝΤΑ Α ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ (Εφόσον οι θέσεις δεν καλυφθούν από υποψηφίους με τα ανωτέρω κύρια προσόντα) 1) Απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (απολυτήριος τριταξίου γυμνασίου ή για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου) ή ισοδύναμος τίτλος κατώτερης Τεχνικής Σχολής του Ν.Δ. 580/1970 ή απολυτήριος τίτλος Εργαστηρίων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του άρθρου 1 του Ν.2817/2000 της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής. 2) Ισχύουσα Επαγγελματική άδεια οδήγησης Γ΄ κατηγορίας Β΄: ΓΙΑ ΥΕ ΕΡΓΑΤΕΣ Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα (άρθρο 5 παρ. 2 του Ν. 2527/1997). Όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση προς το Δήμο Λοκρών, η οποία θα συνοδεύεται από αντίγραφο ταυτότητας και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στα γραφεία του Δήμου Λοκρών / Γραφείο Προσωπικού (Δ/νση: Πλατεία Δημαρχείου – Αταλάντη – Τ.Κ. 35200, τηλ: 22330-22374 & 22333-50338) και αρμόδιοι για την παραλαβή είναι οι υπάλληλοι κ. Πάσσα Μαρία κ. Δημητρίου Κων/νος κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν την αίτησή τους και τα δικαιολογητικά μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) από την επομένη της ανάρτησης της παρούσας στο χώρο ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος Δήμου Λοκρών.- Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΟΚΡΩΝ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΛ.ΛΙΟΛΙΟ

ΑΠΟ 07 ΙΟΥΝΙΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΗΒΩΝ

 

Το Αρχαιολογικό Μουσείο της Θήβας που έχει αναμορφωθεί με δαπάνες της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας είναι ένα έργο που ξεπέρασε τα 4 εκατ. ευρώ και είναι από τα σημαντικά μουσεία για την κάλυψη της παλαιολιθικής περιόδου με ιδιαίτερες αναφορές στην καθημερινότητα της βοιωτικής γης.


Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1962 και ουσιαστικά τα εκθέματά του προέρχονται από την ανασκαφική δραστηριότητα στην Βοιωτία. Ξεκινά από την παλαιολιθική εποχή και φτάνει μέχρι τους μεταβυζαντινούς χρόνους. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα 1000 m² περίπου περιλαμβάνεται η ιστορία της Θήβας από τους προϊστορικούς χρόνους έως την μεταβυζαντινή εποχή. Μεταξύ των εκθεμάτων υπάρχουν πήλινες πινακίδες με χαραγμένη τη γραμμική Β γραφή, πολλά σφραγίσματα και λεπτοτεχνήματα από χρυσάφι, ελεφαντόδοντο αλλά και άλλα πολύτιμα πετράδια της μυκηναϊκής εποχής, τοιχογραφίες και πήλινα ειδώλια που εκπέμπουν μοναδική ομορφιά. Στα εκθέματα του μουσείου περιλαμβάνονται αρχαϊκά γλυπτά και σκεύη, αρκετά αφιερώματα από τα μεγάλα ιερά του Απόλλωνα και των Καβείρων, όπως επίσης και επιτύμβιες στήλες και πήλινα αριστουργήματα που αποτελούν τα ξεχωριστά στοιχεία της αρχαίας βοιωτικής τέχνης.

ΤΗΛ.22620-27913

ΘΕΑΤΡΟ Skrow Theater Αρχελάου 5 Παγκρατι Τηλ.210 7235842 ΤΟ ''ΓΚΙΑΚ'' ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ ΑΠΟ ΜΑΛΕΣΙΝΑ

 

 

Παραστάσεις:

Από Δευτέρα 16 Μαϊου-28 ιουνιου 2016

Ώρα:

21:15 (Δευτέρα, Τρίτη)

22:30 (Κυριακή)

Εισιτήρια:

12 € Κανονικό

8 € Μειωμένο & Φοιτητικό

5 € ΑΜΕΑ, Ατέλεια & Ανέργων

Κυριακή στις 22.30

Δευτέρα, Τρίτη στις 21:15

του Δημοσθένη Παπαμάρκου

Η συλλογή διηγημάτων Γκιακ - που σημαίνει αίμα, οικογένεια, εκδίκηση στα Αρβανίτικα - του Δημοσθένη Παπαμάρκου, ένα από τα σημαντικότερα δείγματα νεοελληνικής λογοτεχνίας, παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε θεατρική μορφή σε σκηνοθεσία του ηθοποιού Θανάση Δόβρη, με μια εκλεκτή ομάδα ηθοποιών. Το Γκιακ είναι η χαρτογράφηση του ιστορικού τραύματος, το οποίο, επανερχόμενο εμμονικά μέσω της μνήμης , διαλύει την έννοια του παρόντος, και καταδικάζει τους αφηγητές σε μια κόλαση εξομολογήσεων χωρίς καμία πιθανότητα εξιλέωσης. Οι αφηγητές παύουν να είναι άνθρωποι και μεταμορφώνονται σε απορρίμματα μιας μνήμης που τους έχει αφήσει ημιθανείς, ένοχους, ανολοκλήρωτους. Σε ένα σκηνικό χώρο γεμάτο κόκκαλα, οι τέσσερις ηθοποιοί μοιράζονται τις αναμνήσεις τους, διχασμένοι ανάμεσα σε μια πρωτοφανή τρυφερότητα και μια φρικαλέα βία, προσπαθώντας ανεπιτυχώς να κατευνάσουν την λαιμαργία του παρελθόντος. Το Γκιακ δεν επιθυμεί να είναι μια παράσταση, αλλά μια ευκαιρία διαπραγμάτευσης με την ιστορική βία τόσο των χαρακτήρων όσο και με τη δική μας.

Σκηνοθεσία: Θανάσης Δόβρης

Δραματουργική επεξεργασία: Έλενα Τριανταφυλλοπούλου

Σκηνικά/Κοστούμια: Έυα Γουλάκου

Πρωτότυπη Μουσική: Νίκος Ντούνας

Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Βοηθός σκηνοθέτη: Παντελής Φλατσούσης, Πάνος Κούγιας

Ερμηνεύουν:   Στέλιος Ιακωβίδης, Γρηγόρης Ποιμενίδης,       Εύη Σαουλίδου, Σωτήρης Τσακομίδης

Φωτογραφίες: Κωστής Καλλιβρετάκης

{Βασισμένο στο βιβλίο «ΓΚΙΑΚ» του Δημοσθένη Παπαμάρκου, Εκδόσεις ΑΝΤΙΠΟΔΕΣ}
 
 

Παραστάσεις:

Από Δευτέρα 16 Μαϊου-28 ιουνιου 2016

Ώρα:

21:15 (Δευτέρα, Τρίτη)

22:30 (Κυριακή)

Εισιτήρια:

12 € Κανονικό

Κ.ΒΗΤΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ [ΜΑΡΙΚΑ ΠΑΠΑΓΚΙΚΑ / ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ ] 3-4 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΕΓΗ ΙΔΡΥΜΑ ΩΝΑΣΗ

 
Ο Κωνσταντίνος Βήτα, ένα από τα πλέον δημιουργικά κεφάλαια στην ελληνική ηλεκτρονική μουσική, σε μια απρόσμενη συνάντηση, συνομιλεί για πρώτη φορά με το ρεμπέτικο στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση και στο Μέγαρο Μουσική Θεσσαλονίκης.
 
Το Σάλα Σάλα εστιάζει στη μουσική ιστορία που έγραψαν τον περασμένο αιώνα δύο σημαντικές μορφές του είδους, η Σωτηρία Μπέλλου (1921-1997) και η Μαρίκα Παπαγκίκα (1890-1943), δύο μεγάλες κυρίες της ελληνικής μουσικής και δύο ξεχωριστές μουσικές φωνές που σημάδεψαν τη ζωή του. Μετά από ένα χρόνο έρευνας για το ρεμπέτικο και διαδρομές σε μονοπάτια που είχαν τραγουδήσει αυτές οι δύο σπουδαίες εκπρόσωποί του, ο Κωνσταντίνος Βήτα μαζί με τον Ανδρέα Αγγελιδάκη και τον Άγγελο Πλέσσα δημιούργησαν μια νέα ανάγνωση του ρεμπέτικου. Μια απρόσμενη μουσική συνάντηση, γεμάτη χρώματα και μνήμες των πρώτων ακουσμάτων του Κ. Βήτα στο οικογενειακό του περιβάλλον.
 
«Αγάπησα το ρεμπέτικο και οι ήχοι του με συνοδεύουν πάντα σαν φθαρμένα χρώματα μιας υδατογραφίας. Χρώματα αλλά και στοιχεία που με βοηθούν να συνδέομαι με την αληθινή ζωή, τον πόνο, τη χαρά και τον άνθρωπο μέσα μου και γύρω μου. Τα τραγούδια αυτά είναι σαν μια πηγή, μια φλέβα όπου ένα αληθινό αίσθημα διαπερνά τα πάντα, μια εσωτερική κατάληψη που κυριεύει κάποιον και τον οδηγεί να αντιλαμβάνεται τις καταστάσεις. Ένας προορισμός που οδηγεί στην επιστροφή, στην αγκαλιά της μάνας. Ένας άνθρωπος που χάθηκε στην πορεία του, αλλά και οι ακρότητες που επιζητούν να ενωθούν. Σε αυτό το σημείο αισθάνθηκα πως θέλω να ανοίξω μια είσοδο και να συνομιλήσω με δύο μορφές του ρεμπέτικου. Τη Μαρίκα Παπαγκίκα και τη Σωτηρία Μπέλλου. Μια προσέγγιση στον κόσμο του πρώιμου ρεμπέτικου μέσα από τα παραδοσιακά τραγούδια της Σμύρνης και τον απόηχο που άφησαν οι επιρροές τους στην Αθήνα του ’40. Μέσα από αυτές τις δύο φωνές, τις δύο σκιές, θέλησα να απεικονίσω το πρόσωπο της συντριβής, της χαράς, ένα πλοίο που ακόμη ταξιδεύει μέσα μας, μια κρυφή ανέλπιστη χαρά, ένα θλιμμένο χαμόγελο, τον άνθρωπο – ένα παιδί χωρίς οικογένεια. Το ρεμπέτικο, ένα γιαπί που μπάζει, ένα σπίτι μέσα μας.»
Κ. Βήτα
Στη συναυλία γίνεται χρήση καπνού και στροβοσκοπικών φωτισμών (strobe lights).

Καλλιτεχνική και εικαστική επιμέλεια: Ανδρέας Αγγελιδάκης, Άγγελος Πλέσσας
Μουσική: Κ. Βήτα
Τραγούδι: Θεοδώρα Μπάκα, Κ. Βήτα
Σχεδιασμός Φωτισμών: Γιώργος Τέλλος
Χειρισμός Φωτισμών: Ανδρέας Κούρτης
Ηχοληψία: Γιάννης Λαμπρόπουλος
 
Παίζουν οι μουσικοί
Χρήστος Αλεξάκης: Πιάνο, Farfisa
Αλέκος Βουλγαράκης: Ηλεκτρική κιθάρα
Κώστας Γιαννίρης: Ηλεκτρικό μπάσο
Παναγιώτης Τσεκούρας: Theremin
 
Concept - Σχεδιασμός: Αφροδίτη Παναγιωτάκου, Νίκος Αθανασόπουλος
Οργάνωση παραγωγής: Γιάννης Μητρούδης, Ερωδιός live
Παραγωγή: Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

*Εισιτήρια:
Στέγη:
Κανονικό: 18–25–28–36–45 €
Μειωμένο ή Μικρή Παρέα
(5-9 άτομα): 14–20–23–29–36€
Μεγάλη Παρέα (10+ άτομα):
13–19–21–27–34 €
ΑΜΕΑ & Άνεργοι: 5 €
Συνοδός ΑΜΕΑ: 10 €



Διαβάστε περισσότερα:

Η Μαρίκα Παπαγκίκα γεννήθηκε το 1890 στην Κω. Μετά από κάποιες πρώτες ηχογραφήσεις στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, όπου είχε μετακομίσει η οικογένειά της, το 1915 βρέθηκε στο Έλις Άιλαντ, ως μετανάστρια, μαζί με τον σύζυγό της Κώστα, ο οποίος έπαιζε σαντούρι. Στη Νέα Υόρκη, το ζευγάρι άνοιξε ένα από τα πρώτα καφέ αμάν της πόλης (Marika’s), ενώ παράλληλα η ίδια έκανε πάνω από 200 ηχογραφήσεις ρεμπέτικων και δημοτικών τραγουδιών, για λογαριασμό της Columbia, αρχής γενομένης από το 1918. Οι ηχογραφήσεις αυτές, από τις πρώτες καταγραφές ρεμπέτικων σε δίσκο, επρόκειτο να μείνουν ξεχασμένες μέχρι τη δεκαετία του 1980, όταν χάρη στο ανανεωμένο ενδιαφέρον για αυτή τη μουσική, επανακυκλοφόρησαν τα τραγούδια της σε συλλογές και εκτιμήθηκε ο ρόλος της στην ελληνική μουσική παραγωγή. Η Παπαγκίκα είχε μια ιδιαίτερη σοπράνο φωνή και, πέρα από τη συμβολή της στη διάδοση του ρεμπέτικου, ηχογράφησε τραγούδια από μια μεγάλη γκάμα ανατολίτικων ιδιωμάτων. Το ζευγάρι επλήγη από την Κρίση του 1929, οπότε αναγκάστηκαν να κλείσουν το νυχτερινό κέντρο τους, και η Παπαγκίκα πέθανε στο Στέητεν Άιλαντ της Νέας Υόρκης, το 1943.
 
Η Σωτηρία Μπέλλου γεννήθηκε στο χωριό Χάλια, λίγο έξω από τη Χαλκίδα, το 1921. Το οικογενειακό της περιβάλλον ήταν εύπορο, αλλά καταπιεστικό, μην επιτρέποντάς της να ξεδιπλώσει το ταλέντο και την αγάπη της για το τραγούδι. Σε ηλικία 17 ετών παντρεύτηκε, αλλά ο γάμος της έληξε άδοξα ύστερα από λίγους μήνες κακομεταχείρισής της, στην οποία απάντησε κάποτε ρίχνοντας βιτριόλι στο πρόσωπο του συζύγου της, ενέργεια που της κόστισε τέσσερις μήνες στη φυλακή. Το 1940 βρέθηκε στην Αθήνα και, παράλληλα με διάφορες δουλειές για επιβίωση, οργανώθηκε στην Αντίσταση, συνελήφθη και βασανίστηκε. Τραγουδούσε σε διάφορες ταβέρνες, σε μία από τις οποίες την ανακάλυψε ο Βασίλης Τσιτσάνης, ο οποίος διέγνωσε το ταλέντο της και της έδωσε μια θέση πλάι του στο πάλκο και την ευκαιρία να ηχογραφήσει συνθέσεις του, με χαρακτηριστικότερη τη «Συννεφιασμένη Κυριακή». Έκτοτε καθιερώθηκε ως μία από τις κορυφαίες φωνές του ρεμπέτικου –χάρη στη μοναδική χροιά της– και συνεργάστηκε με πολλούς κορυφαίους συνθέτες, όπως τον Μάρκο Βαμβακάρη και, αργότερα, τον Διονύση Σαββόπουλο και τον Δήμο Μούτση. Εθισμένη στον τζόγο και στο αλκοόλ, αντιμετώπισε προβλήματα υγείας και επιβίωσης. Πέθανε το 1997.
 
Ο Κωνσταντίνος Βήτα γεννήθηκε στη Βικτώρια της Αυστραλίας τον Ιούνιο του 1961. Μεγάλωσε στην Αθήνα. Παρακολούθησε μαθήματα κλασικής κιθάρας και αρμονίας στο Ωδείο Αθηνών. Σπούδασε ζωγραφική και ιστορία της τέχνης στο Tafe της Μελβούρνης. Στην Αθήνα ολοκλήρωσε σπουδές γραφικών τεχνών, στη Γερμανική Σχολή Γραφικών Τεχνών και Διαφήμισης. Δούλεψε ως γραφίστας και δημοσιογράφος σε περιοδικά της δεκαετίας του 1980. Το 1992 δημιούργησε την ηλεκτρονική μπάντα Στέρεο Νόβα. Από το 1997 ακολουθεί τη δική του πορεία στην ηλεκτρονική μουσική. Έχει γράψει μουσική για ντοκιμαντέρ, φιλμ και θεατρικά έργα. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
 
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης, αρχιτέκτονας και καλλιτέχνης, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Η πρακτική του συνδυάζει στοιχεία αρχιτεκτονικής και έρευνας, με συνεχή πειραματισμό πάνω στον τρόπο που βλέπουμε και χρησιμοποιούμε το χώρο, το κτίριο, το έκθεμα, αλλά και τις πόλεις όπου ζούμε. Πρόσφατα εξέθεσε τη δουλειά του στο ΕΜΣΤ, στην XXI Baltic Triennial, στην 1η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής του Σικάγο, στην 8η Μπιενάλε Βερολίνου, καθώς και στην ALT Bomonti (Κωνσταντινούπολη), στην Kunsthalle και στην Breeder Gallery (Αθήνα) κ.α. Παράλληλα, έχει επιμεληθεί σημαντικές εκθέσεις στο Het Nieuwe Instituut του Ρότερνταμ, στο Swiss Institute της Νέας Υόρκης, στο Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ και στην Padiglione Arte Contemporanea του Μιλάνου. Έχει επιμεληθεί το στήσιμο εκθέσεων στο CAPC του Μπορντώ, στο Frieze Commissions του Λονδίνου, στην XXI Baltic Triennial, στην 3η Μπιενάλε Θεσσαλονίκης, στη 2η Μπιενάλε Αθήνας, στο μουσείο MUSAC Leon (Ισπανία), στο Hangar Bicocca του Μιλάνου, στο Haus der Kunst του Μονάχου κ.ά. Το καλοκαίρι του 2016 θα συμμετάσχει στην Μπιενάλε του Λίβερπουλ, όπου παράλληλα επιμελείται και το στήσιμο του κεντρικού χώρου.
 
Η δουλειά του Άγγελου Πλέσσα, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Αθήνα, τοποθετείται μέσα και γύρω από το Διαδίκτυο. Δημιουργεί κυρίως διαδραστικές ιστοσελίδες και μια σειρά ερευνητικών έργων που διερευνούν την κοινωνική πλευρά του Διαδικτύου. Τα έργα αυτά συνήθως εστιάζουν σε θέματα ταυτότητας, υλισμού και επιμόρφωσης. Από το 2012, και κάθε χρόνο, οργανώνει και επιμελείται την Αιώνια Ιντερνετική Αδελφότητα.
Ο Πλέσσας έχει συμμετάσχει σε πολλές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπως στο Frieze Projects 2013 (Λονδίνο), στην Kunsthal Charlottenborg (Κοπεγχάγη), στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και στο Onassis Cultural Center (Νέα Υόρκη), στο ΕΜΣΤ (Αθήνα), στο Μουσείο Jeu de Paume (Παρίσι), στο Μucem (Μασσαλία), στο Μουσείο Cooper Union (Νέα Υόρκη) και στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ενώ έχει συμμετάσχει στη 2η και την 3η Μπιενάλε της Αθήνας και στην 3η Μπιενάλε της Θεσσαλονίκης. Το 2015 τιμήθηκε με το Βραβείο ΔΕΣΤΕ και το 2008 με το βραβείο ανάθεσης έργου του οργανισμού Rhizome του New Museum· είναι επίσης υπότροφος Fulbright. Εκπροσωπείται στην Αθήνα από την γκαλερί The Breeder.
 
Η Θεοδώρα Μπάκα πήρε τα πρώτα μαθήματα τραγουδιού στη γενέτειρά της, Λάρισα, και συνέχισε τις σπουδές της με αντικείμενο το λυρικό τραγούδι στην Ακαδημία Μουσικής και Θεάτρου του Ανόβερου (Γερμανία).
Η μέχρι τώρα καλλιτεχνική της πορεία μαρτυρά μια πολύπλευρη δραστηριότητα στο τραγούδι, που περιλαμβάνει διάφορα είδη μουσικής, διαφορετικών εποχών, χωρών και μουσικών παραδόσεων.
Έχει εμφανιστεί ως σολίστ της όπερας στην Ελλάδα, αλλά και σε θέατρα της Ευρώπης (Ιταλία, Ισπανία Πορτογαλία, Γερμανία, Ρωσία) και έχει λάβει μέρος σε διεθνή μουσικά φεστιβάλ τραγουδώντας Παλαιά Μουσική (μεσαιωνική, αναγεννησιακή, μπαρόκ), Lied, σύγχρονη ελληνική και παραδοσιακή μουσική.
Έχει τραγουδήσει με μεγάλα ορχηστρικά σύνολα στην Ελλάδα και το εξωτερικό και εμφανίζεται συχνά με τα μουσικά σχήματα Ex Silentio (Δημήτρης Κούντουρας) Latinitas Nostra (Μάρκελλος Χρυσικόπουλος) και Atalante (Erin Headley). Έχει συνεργαστεί με συνθέτες όπως ο Ηλίας Ανδριόπουλος, ο Νίκος Κυπουργός, ο Γιώργος Κουρουπός, ο Κωνσταντίνος Βήτα, ο Τάσος Ρωσόπουλος, ο Κορνήλιος Σελαμσής κ.ά., καθώς και με τους Χάνομαι γιατί ρεμβάζω.

ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΥΠΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ Στεργίου Κωνσταντίνο

Στεργίου Κωνσταντίνος Ι. Μαξιλάρια Ύπνου
Χέυδεν 1 & 25ης Μαρτίου, Άνω Λιόσια, 13343, ΑΤΤΙΚΗΣ
2102474906, 2102473413, 6906729875, 6973901280

Η βιοτεχνία ασχολείται με την κατασκευή μαξιλαριών ύπνου, παπλωμάτων και συναφών ειδών από το 1984 όπου ξεκίνησε με τον διακριτικό τίτλο The best dream.

Κατασκευάζουμε μαξιλάρια ύπνου, μπιλάκι, πολυεστέρ, silikon βαμβάκι, μετάξι, ορθοπαιδικά, διακοσμητικά, παpλώματα, κουβερλί, μαξιλάρι microfibra, καραμέλες διακοσμητικές. Ακόμα γεμίσματα, μαξιλάρια σαλονιού, αδιάβροχα επιστρώματα, αδιάβροχες μαξιλαροθήκες. Κατασκευάζουμε μαξιλάρια καρέκλας, κουζίνας. Καπιτονέ επιφάνειας στρωμάτων επιστρώματα. Ακόμα εξοπλισμός ξενοδοχείων (σεντόνια, μαξιλαροθήκες, πετσέτες προσώπου, πετσέτες πισίνας).

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ  ΚΕΝΤΡΟΝ  ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ

ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ(Π.Δ. 1084/1981)

Σίνα & Δαφνομήλη 1α Τ.Κ. 106 80 Ἀθήνα

τηλ. 210 36 05850, τηλ. & φάξ. 210 3637783

ἱστοσελίδα: www.roumeli.orge-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">roumeli@otenet.gr

                                                                                                                                                                           Ἀθήνα,   13 Μαΐου 2016


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

            Καλοῦνται τά μέλη τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου Ρουμελιωτῶν καί οἱ φίλοι τῆς Ρούμελης νά τιμήσουν  τήν ἐκδήλωση μνήμης
                     καί τό μνημόσυνο τῶν πεσόντων κατά τήν Ἅλωση τῆς Βασιλίδος τῶν πόλεων Κωνσταντινουπόλεως (29 Μαΐου 1453)
                     τήν Κυριακή 29 Μαΐου  2016 καί ὥρα 11.00 π.μ. στό Μέγαρο τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου Ρουμελιωτῶν (Π.Κ
.Ρ.).


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  1. Ἐπιμνημόσυνη δέηση καί κατάθεση στεφάνου στό μνημεῖο τοῦ Εὐζώνου.
  2. Χαιρετισμός ἀπό τόν Πρόεδρο τοῦ Π.Κ.Ρ. κ. Δημήτριο Κουτρούμπα, Ὁμότιμο Καθηγητή τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν.
  3. Ὁμιλία τοῦ Ὁμοτίμου Καθηγητοῦ τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν π. Κοσμήτορος τῆς Φιλοσοφικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν καί Προέδρου τοῦ Φ.Σ. «Παρνασσός» κ. Ἐμμανουήλ Μικρογιαννάκη μέ θέμα: Ἁλώσεις στή ζωή τοῦ Ἔθνους.
  4. Σχετικό μέ τήν ἐπέτειο πρόγραμμα ἀπό τό Χορευτικό Τμῆμα τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου Ρουμελιωτῶν.
  5. Κήρυξη πέρατος τῆς τελετῆς ἀπό τόν Πρόεδρο καί δεξίωση.

Μέ ἰδιαίτερη ἐκτίμηση καί ρουμελιώτικους χαιρετισμούς

Γιά τό Διοικητικό Συμβούλιο

 
   

                                                    Ὁ Γεν. Γραμματέας                                                                                     Πρόεδρος

                                             Παπαγεωργίου Ἀριστοτέλης                                                                               Δημήτριος Κουτρούμπας

                                                            Δικηγόρος                                                                   Ὁμότιμος Καθηγητής Παν/μίου θηνν

''ΕΡΜΗΣ ΤΗΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ'' ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΙΣΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΛΟΚΡΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ

 

 Ο ''Ερμής της Αταλάντης''


Έχω κάνει πολλές επιφανειακές επισκέψεις στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο όμως δεν ξεχώρισα κάτι εντυπωσιακό που να αφορούσε την περιοχή μου. Αυτή τη φορά, η επίσκεψή μου ήταν μάλλον σοβαρή, γιατί αντιλήφθηκα ένα έκθεμα του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα. ''Ζωντανό'' στέκει και ξεχωρίζει το υπέροχο άγαλμα του Ερμή της Αταλάντης.
Η επιγραφή γράφει:

Ο ''Ερμής της Αταλάντης''

Βρέθηκε στην Αταλάντη Φθιώτιδας και μεταφέρθηκε στο Θησείο την δεκαετία του 1860. Επιτύμβιο άγαλμα νέου με τη μορφή του θεού Ερμή. Παριστάνεται γυμνός με τη χλαμύδα ριγμένη στον ώμο να τυλίγεται στο αριστερό χέρι, που κρατούσε προφανώς το κηρύκειο. πρόκειται, για έργο του 2ου αι. μ.χ., το οποίο επαναλαμβάνει ή αντιγράφει αγαλματικό τύπο του 4ου αι. π.χ., με τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά του μεγάλου γλύπτη Λυσίππου (αρ. ευρ. 240).



Αριστείδης Κ.Κούρος

Εφημερίδα

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.